Ugrás a tartalomhoz

Elrendezés/Berendezés

A Bubics Porta 3500 nm-es kerttel és 90 nm-es házzal várja a kikapcsolódni vágyó vendégeket.
A házban 2 hálószoba és egy nappali, fürdőkádas fürdőszoba és egy jól felszerelt konyha várja a családokat, baráti társaságokat. Maximum 6 felnőtt vendéget tudunk fogadni. A Porta teljes egészében bérelhető, más vendégek nem tartózkodnak Veletek egy időben a szálláson és mi is két utcával feljebb lakunk. 🙂
Ismerjétek meg részletesebben a Portát!
Az első szobánk a felújítás során új padlót kapott és a berendezés is teljesen új. A tágas szobában két egy szemèlyes ágy található,de ha kéritek össze is toljuk. Ebben a szobában szoktuk elhelyezni a kisàgyat is, ha apró vendégünk érkezik. A kiságyat rácsvèdővel, pelenkázólappal látjuk el a komfortosabb itt tartózkodás èrdekében.
A polcokon könyvek, a falakon pedig Szabóh Kata festményei találhatóak, a kétbodonyi pálinkafőzőről és evangèlikus templomról.
Az utcára néző nappali szükség esetén hálószobaként is funkcionálhat. A szobában két kanapèt helyeztünk el, mindkettő könnyedén kétszemélyes fekhellyé alakítható. Itt kapott helyet a tv, amelyen youtube és Netflix appok működnek. A polcokon könyvek, a falon Szabóh Kata kétbodonyi hangulatfestménye található.
A szoba sötétítése a felújításkor felszerelt spalettákkal oldható meg.
Amikor bő màsfèl évvel ezelőtt először néztük meg a házat, rögtön beleszerettünk az utcára néző hálószoba berendezésébe. Julika nèni elmondása szerint grófi családé volt eredetileg. A ház megvételekor el is döntöttük, ezen a szobán nem változtatunk.
A „règi” szobában egy franciaágy, egy tükrös fésülködő asztal és kèt nagy szekrény kapott helyet. Ez a szoba elrendezése nem teszi lehetővé a pótágyazást. A falat Szabóh Kata – általunk kiemelten kedvelt – piros bicikli festménye díszíti.
A szoba sötétítèse itt is spalettàval oldható meg.
A régi szoba melletti kuckós részben rendeztük be a gyereksarkot. Könyvekkel, kirakókkal, társasjátèkokkal, játékokkal és színezővel várjuk kisebb vendègeinket.
A folyosón – amelyről a konyha és a két hálószoba nyílik – fogasokat, cipőtartókat is elhelyeztünk.
A tükör elé pedig kihelyeztünk a környékbeli szabadidős lehetősègekről kiadványokat, illetve itt található vendégkönyvünk is, amelyben szépen gyűlnek a szívünket melengető bejegyzések.
A felújítás során kiemelt figyelmet szenteltünk a konyhànak.
Miután sokat és sok gyerekkel utaztunk, tudtuk, hogy egy szálláshely egyik buktatója a nem megfelelően felszerelt konyha. Szállásadóként fontos számunkra, hogy a vendégeinknek ne kelljen magukkal hozni a fél háztartást.
Így a legalapabb konyhai edènyeken túl gondoltunk a gyerkőcökre is, műanyag étkészlet, tányér, pohár és természetesen etetőszék is vàrja őket. Ha a kertben grilleztek vagy bográcsoztok, akkor a felnőtteknek is találtok műanyag tányérokat és tálakat. Só, cukor és az alapvető fűszerek is vannak a konyhaszekrényben, ahogy mosogatószert, szivacsot és papírtörlőt is biztosítunk.
Kávét főzni a klasszik kotyogóson vagy a kapszulás Nespresso kávéfőzőn tudtok.
Az asztalnál kényelmesen hatan fértek el. A tűzhelyen és a sütőben pedig akár egy háromfogásos ebéd vagy vacsora is könnyen elkészíthető. Mi adjuk az eszközöket, nektek csak az alapanyagról kell gondoskodni.
A felújítás során a legnagyobb fejtörést a fürdőszoba okozta.
Sikerült úgy berendeznünk, hogy minden szükséges funkciót betölt és még kényelmesen befér egy állványos babakád is.
A kisebb vendègekre gondolva fürdőszobai fellépő ès gyerek Wc ülőke is van.
A mosdó saját alkotásunk. A házban maradt varrógèpasztal kapott így új funkciót.
A legtöbb szálláshelyen hiánycikknek számító fogasokkal és polcokkal mi nem spóroltunk.
Minden vendég számára törölközőt biztosítunk! Hosszabb tartózkodás esetén igény szerint 3-4 éjszakánként cseréljük illetve lehetőségetek van a mosókonyhánkban található mosógép és szárítógép használatára is.

Kertünk
A 3500 nm-es kertünk örökpanorámát kínál a Cserhát dombjaira.
A kocsibeállón 2 autó fér el kényelmesen. A kert első részében ping-pong asztal, trambulin, homokozó, kerti kiülő, bográcsozó hely és grillező vár Benneteket.
A szőlőlugas után a pihenéshez az árnyékot az a birs-, alma- és szilvafák adják.